Säilytysehdot

  1. Säilytyssopimus tehdään sähköisellä sopimuslomakkeella. Sopimuksen osapuolina ovat Renor Oy säilytystilan luovuttajana ja sähköiseen sopimuslomakkeeseen kirjattu asiakas (jäljempänä Asiakas) säilytystilan käyttäjänä.
  2. Sopimuksen syntyminen edellyttää säilytysmaksun maksamista. Maksamalla säilytysmaksun Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.
  3. Säilytyskausi on 12 kuukautta ostopäivästä eteenpäin laskettuna. Säilytykseen ei sisälly Renor Oy:n osalta muita palveluja kuin tuotteen säilyttäminen sovitussa paikassa.
  4. Säilytysmaksu maksetaan koko säilytyskaudelta etukäteen ja säilytysmaksun täytyy olla maksettu ennen tuotteen tuontia säilytykseen.
  5. Tuotteen säilytys on yhtäjaksoista, joten Asiakas ei pääse itse sitä tiloihin huoltamaan, pesemään, korjaamaan yms.
  6. Vaarallisten aineiden ja kaasupullojen tuonti säilytystilaan on ehdottomasti kielletty! Asiakkaan tuote tulisi olla mahdollisimman tyhjällä polttoainetankilla sekä virrattomana säilytyksen ajan.
  7. Ennen tuotteen noutamista säilytyksestä tulee Asiakkaan ilmoittaa poishakupäivä vähintään 7 vrk aiemmin soittamalla +358 40 579 6286 / Renor Oy (arkisin klo 8.00-16.00)
  8. Jos Asiakas jättää tuotteensa noutamatta säilytyskauden päättymispäivään mennessä, on Asiakas velvollinen maksamaan siitä lisämaksun ja tuote voidaan olla luovuttamatta, kunnes lisämaksu on maksettu. Lisämaksu kultakin alkavalta kuukaudelta on 1/3 sopimuksen mukaiselta säilytyskaudelta peritystä maksusta. Mikäli asiakas ei ole maksanut lisämaksua 3 kuukauden kuluessa säilytyskauden päättymisestä, on Renor Oy:llä oikeus myydä noutamatta jätetty tuote parhaaksi katsomalla tavalla, aikana ja hinnalla ja käyttää myynnistä kertyneet varat laiminlyötyjen maksujen kattamiseen. Mahdollinen ylijäävä määrä myyntihinnasta tilitetään Asiakkaalle sen jälkeen, kun kaikki Renor Oy:n saatavat ja vuokralaisen laiminlyönnistä aiheutuneet kustannukset on katettu.
  9. Renor Oy ei vastaa tuotteeseen säilytyksen aikana tulleista vioista tai häiriöistä (esim. renkaiden tyhjeneminen, akun heikentyminen, ruostuminen), ulkonäöllisistä vaurioista, joiden aiheuttajana on jokin eläin (esim. linnut ja jyrsijät), säilytykseen tuotujen muiden tuotteiden aiheuttamista vahingoista (esim. vuodot, muut päästöt, osien irtoaminen tai vastaavat ilmiöt).
  10. Asiakas kantaa vaaranvastuun säilytykseen tuomastaan omaisuudesta ja on itse velvollinen vakuuttamaan tuotteen vakuutuksella, joka kattaa täysimääräisesti tuotteelle aiheutuvat vahingot myös säilytyskauden aikana. Renor Oy ei ole vakuuttanut säilytykseen tuotuja tuotteita erillisellä omaisuusvakuutuksella eivätkä ne kuulu myöskään kiinteistövakuutuksen piiriin.
  11. Asiakas vastaa säilytykseen tuomansa tuotteen kiinteistölle tai kolmannen omaisuudelle aiheuttamista vahingoista (esim. vuodot, muut päästöt, osien irtoamiset tai vastaavat ilmiöt).

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.